اشكان دژاگه: برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران آماده ام
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

برلین - 'اشكان دژاگه' بازیكن ایرانی الاصل تیم فوتبال 'وولفسبورگ' آلمان كه نامش در فهرست بازیكنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار روز 10 اسفند ماه با تیم ملی قطر در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی دیده می شود، گفت كه برای همراهی تیم ملی ایران آماده است.

1390/12/01 - 10:08

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، 'اشكان دژاگه' در مصاحبه ای با روزنامه 'وولفسبورگر سایتونگ' گفت: تصمیم خود را گرفته ام، برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران از هر نظر آماده هستم و همه تلاش خود را برای ارایه یك بازی خوب، بكار خواهم بست.

دژاگه، مصدومیت و بروز مشكلات گذرنامه ای را از جمله دلایلی اعلام كرد كه به خاطر آن نتوانسته تا كنون تیم ملی فوتبال ایران را همراهی كند.

وی خاطرنشان كرد: البته هنوز هم (تا زمان انجام مصاحبه) دعوتنامه ای بدست من نرسیده اما خودم مشكلی ندارم و آماده بازی برای تیم ملی فوتبال ایران هستم.

این بازیكن ایرانی فوتبال آلمان، خاطرنشان كرد: در حال حاضر از بازی در تیم باشگاهی خود (وولفوسبورگ) لذت می برم و اعتماد 'فیلیكس ماگات' مربی تیم به من موجب شده كه به طور مستمر در تمرینات و مسابقات تیم، خوب ظاهر شوم و رضایت كادر فنی تیم را جلب كنم.

دژاگه افزود: در بازی برای تیم 'وولفسبورگ'، رفته رفته پخته تر شده ام و با آرامش خاطری كه اخیرا بدست آورده ام می توانم در زمین، بهتر دستورات تاكتیكی مربیان را پیاده كنم.

بازیكن ایرانی الاصل تیم فوتبال 'وولفسبورگ' كه به تازگی با همسر ایرانی خود ازدواج كرده، دلیل آرامش خاطرش را ازدواج با دختر مورد علاقه خود عنوان كرد و افزود: در زندگی شخصی ام مسوولیت های بیشتری پذیرفته ام و در زندگی ورزشی نیز به

دنبال پذیرش مسوولیت ها و موفقیت های بیشتر هستم.

وی افزود: در پست های مختلفی در تیم فوتبال وولفسبورگ بازی می كنم اما پست دلخواه من هافبك راست است.

تیم فوتبال وولفسبورگ در پایان هفته 22 رقابت های بوندس لیگا با كسب 27 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد، این تیم آخرین بازی خود را با نتیجه 4 بر صفر به شالكه 04 واگذار كرد.

اشكان دژاگه بازیكن ایرانی الاصل این تیم از روی نیمكت، بازی را نظاره كرد.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اخیرا در خصوص دعوت از اشكان دژاگه به این تیم گفته بود: دژاگه براي حضور در ایران مشكلي ندارد و فقط باید مسایل خود در آلمان را حل كند كه آن هم مشكل خاصي نیست.

وی گفته بود، دژاگه و 'جواد نكونام' با توجه به اینكه تیم هاي باشگاهي شان بازي دارند در اردوي امارات حضور ندارند اما هفتم یا هشتم اسفند ماه براي بازي با قطر به تهران خواهند آمد.

تیم ملي فوتبال ایران از روز جمعه ۲۸ بهمن ماه به منظور برپایی اردوی تداركاتی عازم شهر دوبي در امارات عربی متحده شده و تا روز ۵ اسفند ماه در این شهر خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران روز 4 اسفند ماه با تیم ملي اردن در ورزشگاه الوصل دوبی یك دیدار تداركاتی برگزار می كند.

تیم ملي كشورمان شامگاه 5 اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعدازظهر روز ۶ اسفند تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را براي دیدار روز ۱۰ اسفند برابر قطر آماده كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 369
بازدید کل : 25164
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم